Ook Helpen?

Je kunt op verschillende manieren helpen de Stichting Opluchting Help Ons tot een succes te maken!

Als donateur is het mogelijk verschillende spullen of geld te doneren of zelf hulp aan te bieden.
Een leraar voor het onderwijs, een dokter voor de zieken, alles is welkom.

Wil je graag enkele spullen schenken? Dan kun je ons bellen of mailen (zie ‘Contact’) en dan maken we een afspraak met betrekking tot de levering. Binnenkort zal op deze website ook een gironummer te vinden zijn (onder ‘Contact’) waar de mensen geld op kunnen storten. En als iemand zelf ook wel wat hulp kan gebruiken, kan die altijd bij ons terecht en zullen wij ons best doen om hem of haar ook te helpen.

Wij hopen op steun uit de hele wereld, uw hulp wordt gebruikt overal in Ghana en vooral waar de mensen het, het meest nodg hebben.

Get in touch!

Voelt u zich vooral vrij om contact met ons op te nemen, we nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

telefoon: 06-26650088e-mail: info@stichtingopluchting.com